مقالات

چاپ برچسب موتور

چاپ برچسب موتور

چاپ برچسب موتور و یا استیکر ژله ای موتور نوعی برچسب می باشد که برای جذاب و برجسته تر به نظر رسیدن این نوع برچسب روی آن لایه نازکی از رزین با ضخامت ۳ میلیمتر تزریق شده است. تزریق این ماده به استیکر باعث شده است که طرح آن سه بعدی به نظر برسد. در صورتی که تمایل دارید در ظاهر موتور سیکلت تان تغییرات مثبتی را ایجاد نمایید بهتر است از خرید این نوع برچسب غافل نشوید.

بررسی برچسب موتور

اگر برای چاپ چاپ برچسب موتور از مواد با کیفیت استفاده گردد زمان ماندگاری این نوع استیکر بیشتر خواهد بود. قابل ذکر است که در زمان تزریق پلی اورتان به قسمت رویه استیکر باید از مواد مرغوب استفاده گردد. در این صورت استیکر قابلیت انعطاف پذیری بالایی پیدا می کند و در صورتی که به آن ضربه وارد شود آسیبی نمی بیند. در صورتی که تمایل دارید با مزایای استفاده از استیکر ژله ای  آشنا شوید بهتر است تا پایان مطلب همراه ما باشید.چاپ برچسب موتور و یا استیکر ژله ای موتور نوعی برچسب می باشد که پشت آن چسب دارد و لایه ای از پلی اورتان(زرین شفاف) آن را پوشانده است.

 

چاپ برچسب موتور،لبیل موتور

مزایای استفاده از لیبل ژله ای موتور

استفاده از لیبل ژله ای موتور دارای قابلیت های زیادی میباشد. از مهم ترین مزایای استیکر ژله ای  می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. اگر که تمایل دارید با صرف هزینه ای کم در ظاهر موتور سیکلت خود تغییرات مثبتی را ایجاد کنید استفاده از استیکر ژله ای می تواند برایتان بهترین انتخاب باشد.
  2. این نوع برچسب ژله ای موتور دارای جنس با کیفیت و ظاهری خاص است.
  3. پوشش رزین مورد استفاده در ساخت این نوع استیکرها باعث شده است که مقاومت بسیار بالایی پیدا کند.
  4. استیکر ژله ای موتور دارای مقاومت بسیار زیادی در برابر اشعه های مضر خورشید است. در نتیجه می توان گفت به مرور زمان این محصول دچار آسیب و تغییر رنگ نمی شود.
  5. استیکر ژله ای موتور دارای تحمل دمایی بسیار زیادی است. از این محصول می توان در شرایط مختلف دمایی به راحتی استفاده کرد.
  6. برچسب ژله ای در برابر رطوبت مقاوم است و در صورتی که در معرض رطوبت قرار بگیرد به راحتی از سطح موتور کنده نمی شود.
  7. استفاده از برچسب ژله ای موتور باعث می شود تا زیبایی و جذابیت موتور به صورت قابل توجهی افزایش پیدا کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *