چاپ

بیست و پنجمین نمایشگاه صنعت چاپ و بسته بندی آغاز به کار کرد

به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان ، علی قبادی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با حضور در نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی در جمع خبرنگاران اظهار کرد:صنعت چاپ به عنوان صنعت پایه است که در همه زمینه های اجتماعی و اقتصادی از صدور کارت ملی تا بسته بندی گسترده است.

معاون وزیر صمت افزود: در گذشته به دلیل بسته بندی نامناسب کالا های صادراتی بسیاری از کشور های مقصد با ابراز نارضایتی میزان واردات خود را از ایران کاهش می دادند، اما در حال حاضر با پیشرفت های این حوزه شاهد بسته بندی مناسب در این بخش هستیم.

وی با اشاره به مشکلات بخش صنعت چاپ بیان کرد: صنعت چاپ در کشور با وجود قدمت فراوان با مشکلات عدیده ای مانند تامین مواد اولیه مواجه و نیاز است که با برگزاری جلسات و کارگرو ه هایی این موانع برطرف شود.

به گفته وی؛ ۲۰۰هزار نفر در این صنعت به طور مستقیم فعالبت می کنند.

قبادی افزود: پیگیری های برای رفع مشکلات ناشی از بازگشت ارز حاصل از صادرات صورت گرفته و دولت با اعطای معافیت ۳۰ درصدی در پی جبران زیان صادرکنندگان است که البته کفاف نمی دهد و باید این رقم کارشناسی شود.

حضور ۴۵ شرکت خارجی در نمایشگاه صنعت چاپ 
احمد ابوالحسنی رئیس ستاد برگزاری این نمایشگاه امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان این مطلب گفت: در این نمایشگاه ۴۰۰ شرکت داخلی از جمهوری اسلامی ایران و ۴۵ شرکت خارجی از کشور های ایتالیا، سوئد، آلمان، فرانسه، چین، ترکیه و کره جنوبی حضور دارند و نوین ترین تولیدات و خدمات خودشان را ارائه می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *